.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گلستاني ديگر با حضور رئيس جمهور
بر اساس اطلاعات دريافتي رئيس جمهور صبح سه شنبه از مسير هوايي وارد فرودگاه گرگان خواهد شد و سپس در اولين برنامه کاري خود در همانروز در استاديوم ورزشي امام خميني (آزادي) با مردم شهرستان گرگان ملاقات عمومي داشته و سخنراني خواهندکرد. دکتر "محمود احمدي نژاد" سپس عازم شهرستان آق قلا خواهد شد  .....

درآخرين برنامه اين سفر دو روزه در شامگاه چهارشنبه جلسه هيات دولت به رياست رئيس جمهورتشکيل خواهند شد و بعد از پايان اين جلسه و شرکت دکتر احمدي نژاد در نشست با رسانه ها و تبيين نتايج اين سفر ، وي به همراه هيات دولت استان را ترک خواهند کرد.

بر اساس اطلاعات دريافتي رئيس جمهور صبح سه شنبه از مسير هوايي وارد فرودگاه گرگان خواهد شد و سپس در اولين برنامه کاري خود در همانروز در استاديوم ورزشي امام خميني (آزادي) با مردم شهرستان گرگان ملاقات عمومي داشته و سخنراني خواهندکرد. دکتر "محمود احمدي نژاد" سپس عازم شهرستان آق قلا خواهد شد و در زمين ورزشي آن شهرضمن ديدار با مردم بياناتي ايراد خواهند کرد. وي سپس عازم شهرستان ترکمن مي شود تا ضمن حضور در محل استاديوم ورزشي قاندومي شهر بندرترکمن با مردم اين منطقه ديدار عمومي داشته باشد و سخناني ايراد کند. رئيس جمهور در بخش دوم برنامه هاي خود دراين روز به شهرستان کردکوي عزيمت مي کند و در محل ميدان ورزشي شهرکردکوي ضمن سخنراني با مردم اين شهرستان ديدار عمومي خواهد داشت. وي سپس عازم شهرستان بندرگز مي شود تا در مجتمع ورزشي امام رضا(ع) بندرگز با مردم اين شهرستان ديدار عمومي داشته باشد و دقايقي سخنراني کند. دکتر احمدي نژاد درپايان اين برنامه به گرگان عزيمت مي کند.تا در دو همايش ديدار صميمي با ايثارگران و منتخبان استان حضوريابد. وي در اولين برنامه روز دوم حضور خود در استان به شهرستان کلاله عزيمت مي کند و با مردم اين شهرستان در زمين ورزشي امام رضا(ع) اين شهرکلاله ديدار و لحظاتي نيز سخنراني خواهند کرد. رئيس جمهور سپس عازم شهرستانهاي مينودشت و گنبد کاووس خواهندشد و به ترتيب در محل استاديوم ورزشي شهيد اقبالي شهر مينودشت و استاديوم تختي شهر گنبد با مردم اين دو شهرستان به طور جداگانه ضمن ديدار سخنراني خواهدکرد. وي سپس در مرحله دوم بازديد خود و هايت همراه به طور جداگانه درشهرستانهاي آزادشهر و راميان حاضر خواهند شد و به ترتيب درکارخانه سابق واقع در خيابان امام خميني آزادشهر و زمين ورزشي شهر راميان علاوه بر ديدار عمومي ، به سخنراني خواهند پرداخت. دکتر احمدي نژاد در آخرين مرحله بازديد خود از شهرستانهاي استان درشهرستان علي آباد کتول حضور مي يابد و پس از ديدار عمومي با مردم و سخنراني در زمين ورزشي خارکلاته اين علي آباد کتول ، شرق استان را به سمت گرگان ترک خواهند کرد. درآخرين برنامه اين سفر دو روزه در شامگاه چهارشنبه جلسه هيات دولت به رياست رئيس جمهورتشکيل خواهند شد و بعد از پايان اين جلسه و شرکت دکتر احمدي نژاد در نشست با رسانه ها و تبيين نتايج اين سفر ، وي به همراه هيات دولت استان را ترک خواهند کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.